Pomoc

Poniżej, przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze tematy i problemy z jakimi się do nas zwracacie.

W naszym sklepie sprzedajemy produkty cyfrowe, czyli materiały edukacyjne, które bardzo starannie przygotowane udostępniamy w popularnym formacie plików PDF. Wymagają one samodzielnego wydrukowania oraz wycięcia.
Proces sprzedaży w naszym sklepie jest w pełni zautomatyzowany. Zaraz po wykonaniu płatności online zostaniesz przeniesiony z powrotem na stronę sklepu. Jeżeli płatność przebiegła poprawnie zobaczysz linki do pobrania produktów, te same linki dostaniesz w mailu potwierdzającym realizację zamówienia.
Produkty gotowe - są to te same materiały, co produkty cyfrowe ale po zamówieniu są drukowane przez nas oraz laminowane - obecnie pracujemy nad wprowadzeniem ich do naszej oferty, do tego czasu można je zamówić w toku indywidualnych zamówień pisząc do nas na adres kontakt@nudzi-misie.pl.
Linki do pobrania kart wysyłane są za pomocą poczty e-mail automatycznie po zaksięgowaniu płatności. Czasem taki e-mail trafia do folderu oferta, powiadomienia, spam lub inne. Jeśli jednak taki e-mail nie przyszedł, mogą Państwo pobrać karty logując się na swoje konto w sklepie: https://nudzi-misie.pl/moje-konto/ za pomocą adresu e-mail podanego w zamówieniu.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT na dane podane w formularzu zamówienia. Fakturę otrzymasz na adres poczty elektronicznej podany podczas składania zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od dnia zaksięgowania przez nas płatności. Zgodnie z regulaminem, kupujący akceptuje i potwierdza zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej.
Dokładny zapis tego w jaki sposób możesz wykorzystać nasze produkty a czego z nimi robić nie wolno jest zawarty w Regulaminie.
Pliki zalecamy otwierać za pomocą oryginalnego i darmowego oprogramowania Adobe Reader dostępnego na stronie https://get.adobe.com/pl/reader/ - wszystkie nasze materiały są umieszczone na klasycznym rozmiarze kartki A4, więc do ich wydruku wystarczy zwykła domowa drukarka. Aby wydrukowane karty miały dokładnie taki rozmiar jak podany w opisie, prosimy o zaznaczenia w opcjach wydruku "Faktyczny rozmiar". Zalecamy wydruk w najlepsze jakości oferowanej przez Państwa urządzenia.
Jeżeli nie otrzymałeś/łas od nas wiadomości z plikami, hasłem, statusem Twojego zamówienia lub związanych z założeniem konta, resetem hasła itp. Prosimy sprawdź folder "spam" - staramy się aby poczta wychodząca od nas była w pełni autoryzowana, jednak może się zdarzyć, że niektóre filtry antyspamowej potraktują wiadomości ze sklepu jako podejrzaną. Jeżeli tak się stało, prosimy koniecznie daj znam znać! Często się zdarza, że poczta od nas trafia do różnych folderów jak inne, oferty, powiadomienia, reklamy itp... Sprawdź dokładnie inne foldery z pocztą poza głównym u swojego dostawcy konta pocztowego.
W takim wypadku, należy skorzystać z opcji jego odzyskania. Można to zrobić w zakładce https://nudzi-misie.pl/moje-konto/lost-password/ Po podaniu prawidłowego adresu email, otrzymają Państwo specjalny link do wygenerowania nowego hasła.