Pomoc

Poniżej, przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze tematy i problemy z jakimi się do nas zwracacie.


Co to są pliki cyfrowe?

W naszym sklepie sprzedajemy produkty cyfrowe, czyli materiały edukacyjne, które bardzo starannie przygotowane udostępniamy w popularnym formacie plików PDF.

Wymagają one samodzielnego wydrukowania oraz wycięcia.


Jak mogę legalnie wykorzystywać produkty, na co pozwala licencja?

Kupując nasze produkty stają się Państwo Licencjobiorcą, który może je wykorzystywać w sposób zgodny z posiadaną licencją, m.in. nie można ich powielać, wypożyczać, użyczać, udzielać pod-licencji lub odsprzedawać. W przypadka publikowania zdjęć naszych produktów np. w Internecie należy je oznaczyć aktywnym linkiem do naszej strony lub profilu na FB, brak takiego oznaczenia jest złamaniem licencji. Złamanie warunków licencji może skutkować konsekwencjami prawnymi.

Dokładny zapis tego w jaki sposób można wykorzystać nasze produkty, a czego z nimi robić nie wolno jest zawarty w zakładce Licencja oraz w Regulaminie sklepu.


Kiedy otrzymam zamówienie?

Proces sprzedaży w naszym sklepie jest w pełni zautomatyzowany. Zaraz po dokonaniu płatności automatycznej online (proces ten trwa do kilku minut) zamówione pliki są dostępne do pobrania. Aby to zrobić należy wejść w zakładkę MOJE KONTO ( https://nudzi-misie.pl/moje-konto/ ), a następnie ZAMÓWIENIA.

Dodatkowo po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym pobranie plików.

W przypadku wyboru płatności przelewem standardowym, pliki udostępniane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszm koncie (proces ten może potrwać nawet 2-3 dni robocze od daty wykonania przez Państwa przelewu). O dostępności plików do pobrania informujemy w specjalnej wiadomości email.


Jak poprawnie wydrukować otrzymane pliki?

Pliki należy otwierać za pomocą oryginalnego i darmowego oprogramowania Adobe Reader dostępnego na stronie https://get.adobe.com/pl/reader/ – do wydruku naszych materiałów wystarczy zwykła domowa, kolorowa drukarka w formacie A4.

Aby wydrukowane karty miały dokładnie taki rozmiar jak podany w opisie, prosimy o zaznaczenia w opcjach wydruku “Faktyczny rozmiar”.

Zalecamy wydruk w najlepszej jakości oferowanej przez Państwa urządzenia. Niektóre z naszych produktów wymagają wydruku dwustronne, co jest zawarte w opisie pełnym produktu na naszej stronie.


Nie otrzymuje wiadomości email.

Może się zdarzyć, że wiadomości od nas zostaną przez Państwa dostawcę poczty umieszczone w innym folderze niż wiadomości główne.

W zależności od operatora mogą to być foldery czy katalogi pod nazwami takimi jak np.: inne, reklama, oferty, powiadomienia, spam itp.

Ważna wiadomość dla klientów WP.PL

Od pewnego czasu obserwujemy problemy z dostarczalnością poczty na adresy w wp.pl. Często nasi klienci pomimo prawidłowego dostarczenia wiadomości na serwer w/w operatora (co wiemy i mamy potwierdzone) nie otrzymują w ogóle wiadomości.

W takim przypadku sugerujemy zmianę operatora poczty na innego, oraz złożenie reklamacji na stronie https://pomoc.wp.pl


Chce zamówić produkty gotowe, a nie cyfrowe.

Produkty gotowe, są to te same materiały co produkty cyfrowe, ale po zamówieniu są drukowane przez nas oraz laminowane – obecnie pracujemy nad wprowadzeniem ich do naszej stałej oferty.

Do tego czasu można je zamówić w toku indywidualnych zamówień pisząc do nas na adres kontakt@nudzi-misie.pl, cena produktów gotowych jest ustalana indywidualnie.


Kiedy otrzymam fakturę VAT

Faktura VAT jest wystawiana zgodnie z regulaminem w terminie najpóźniej 14 dni od daty zaksięgowania płatności, jednak zazwyczaj staramy się, aby trwało to krócej 1-3 dni robocze.


Nie mogę się zalogować.

Po założeniu konta, na podany adres email wysyłamy automatycznie wygenerowane hasło, które na stronie MOJE KONTO można zmienić na własne.

Aby zalogować się na konto należy podać adres email użyty do rejestracji konta oraz poprawne hasło.

Hasło w przypadku jego utraty można zresetować na stronie https://nudzi-misie.pl/moje-konto/lost-password/